כשהיוגורט מתקלקל


לפעמים אני חושבת להוסיף תווית של "דברים שהם לא בסדר" לאתר. אבל אז אני מבינה, שיותר מידי דברים ישתייכו לשם. בכל אופן, אתם מוזמנים לתייק את הקמפיין הברזיליאני ליוגורט לייט הזה תחת אותה תווית. הצילומים של הקמפיין משחזרים את רגעי הקולונוע המפורסמים (מינה סוברי ב"אמריקן ביוטי", מרילין מונרו ב"חטא על סף ביתך", שרון סטון ב"אינסטינקט בסיסי") עם דוגמניות למידות גדולות. בסלוגן כתוב "תשכחי מזה, העדפתם של גברים לעולם לא תשתנה. יוגורט FIT לייט." וואו, זה לא פוגע בכלל. אני דווקא חושבת שהנשים האלו נראות די טוב. אפילו יפות. והקומפוזיציה של כל צילום גאוני. אבל כאילו שהיינו צריכים עוד תזכורות שמטרתם היחידה של תעשיות שמגלגלות מיליארדים היא בתכלס לגרום לנו להרגיש חרא עם עצמינו בשביל שנרכוש את המוצרים המחורבנים שלהם. למזלנו, המטרה האחרונה של דורותי אלו הם "העדפותם של הגברים"....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה